mathilda svarar

nadja.e om jag har tröttnat på att vara likadan:
skulle du kunna lägga upp en bild på hur ditt schema ser ut? nyfiken hur olika skolan har det lixom:)

kram och tack för en bra blogg
IP: **.***.***.***


Svar: Självklart kan jag lägga upp en bild på mitt schema!

Älskar att jag inte börjar allt för tidigt någon dag, och jag slutar inte heller allt för sent. Lektionerna är lagom långa och det är bra lektioner. Tycker alla lärare är både trevliga och bra. Och jag älskar både skolan och klassen!
Jag har aldrig förut gillat skolan, aldrig nånsin under nio år, men nu kan jag faktiskt säga att jag gör det! Lovley :)


Några mer frågor? Fråga i kommentarsfältet eller skicka iväg ett mail till [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0