Jullov

 
Sitter i sängen och chilledillar lite. Kom hem från Norrpan för ett tag sedan. Har haft julavslutning (fikade med klassen och sedan bio med hela skolan), och efter det åt jag lunch på stan med tjejerna och tog även en snabbis på stan innan tåget hem till Linköping igen.
 
Så ja, nu har jag jullov!!! Jag borde tycka det är skönt, men just i denna sekund tycker jag mest att det är jobbigt. Jag är livrädd och nervös inför imorgon då jag ska åka in till Norrköping och jobba i en inredningsbutik jag varit i en gång.. Ska även jobba på söndag, så inget lugn innan jul här inte!
Är sjukt nervös som sagt, men jag har ju praktiserat i butik flera gånger innan så jag borde vara van. Enda skillnaden är att det här är verkligen ett riktigt jobb, och det är det som gör mig så nervös! Men det ska nog gå bra! Jag är ju bäst på allt (hehe) så det här klarar jag nog gallant! Ska bli spännande :)
 
Annars händer inte mycket alls. Ska städa rummet eftersom jag inte kommer hinna det i helgen, sedan måste jag även hinna med ett gympass idag. Ska försöka komma ihåg att slänga upp lite bilder från Teneriffa också :) Hörs! Pussar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0