Nyårsafton

 
 
Som vanligt så glömmer man alltid bort att ta bilder på fest. Man tar bara alldeles för mycket egobilder som man tror är snygga men som man upptäcker dagen efter är skitfula.. Så ja, dessa bilder får duga!
 
Jag firade ju nyår i Katrineholm i år igen. Varför? Kan man undra... Jag vet inte, men det är kul!
Vi började kvällen hemma hos Lina där vi fixade oss, drack den första, och sedan fick vi skjuts hem till Nellie där även Kevin och Ida var. Vi lagade fläskytterfilé, potatisgratäng och beasås, trängde ihop oss sju pers vid ett litet bord, åt och skrattade tills det var dax för lite förkrök. Ölspelet och shottar stod på schemat fram till klockan 23 då vi dansade av oss lite och sedan gick ner till torget där resten av alla Katrineholmare var. Vi skrek, drack champange och träffade nya människor.
Efter det hände det lite tråkigheter som gjorde att vi blev sena osv men allt löste sig till slut som tur var och vi tre som var kvar (hahaha) drog på efterfest hos grannen! Kom hem vid halv 5, och sov sen som en klubbad säl från 05-14 typ.
 
Självklart blev det pizza dagen efter, så jäääkla gott! Och resten av dagen åt vi bara godis och chips och tittade på film. Åkte hem från Katrineholm igår eftermiddag.
Hoppas eran nyårsafton var bra! Min hade abslout kunnat vara bättre där ett tag, men jag hade skitkul till största delen av kvällen/natten/morgonen.
Pussar!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0