jag har tröttnat på att vara likadan


Me right now.

Hej! Sitter och dricker en kopp kaffe från espresso maskinen samtidigt som jag lyssnar på Melissa Horn och bara tar det allmänt lungt!

Skolan idag har varit chill. Vi hade endast vanliga lektioner, dvs svenska, engelska, matte osv. Efter skolan åkte jag och Victoria hem till Linköping och solade. Skönt som fasen! Sedan gick jag hem och tvättade, tog hand om disken, fixade mat osv.

Skönt att få lite lungn tid nu framåt kvällskvisten. Imorgon i skolan börjar vi med projektet ''Kul i city''. Vi ska lära oss ansiktsmålning och träna mer på olika flättekniker, och om ett par veckor ska vi ut på stan och måla ansiktsmålning på barn och även fläta deras hår. Lär bli riktigt nytt men spännande! :)

Puss


Kommentarer
nadja.e

skulle du kunna lägga upp en bild på hur ditt schema ser ut? nyfiken hur olika skolan har det lixom:)



kram och tack för en bra blogg

2012-01-23 @ 20:55:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0