Grattis på din 75års dag.

 
Idag efter praktiken åkte jag direkt till Malmslätt och träffade familjen. Min saknade mormor skulle fyllt 75 år idag så vi gick till graven och la dit rosor och ljus. Åkte sedan hem till morfar för fika. Och dagen till ära så var det även första gången som min söta lilla systerson log åt mig, flera gånger i rag med, världens finaste kille ♥
 
Kom hem för en stund sedan, nu måste jag snart sova så jag orkar ta mig upp imorgon. Måste hinna med så mycket imorgon.. Praktik, gymmet, sola, julklappsshopping osv.. Det är så himla stressigt att sluta så sent när det är mycket man måste hinna med.. Men nästa vecka åker jag i alla fall utomlands och det känns faktiskt sjukt välbehövligt!
 
Hoppas ni har det bra, pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0