#lovelife ?

 
Okej, livet är topp. Jag lever....nästan. Jag har konstant huvudvärk samt har även blivit enormt hes och lite halsont. Min klass suger rövballe och jag längtar tillbaka till min klass jag hade i 9an. Jag tycker inte att ett enda ämne i skolan är kul och jag ångrar enormt att jag valde stylistlinje. ''Bara'' 1 och ett halvt år kvar nu..
Är även arg över snön och kylan, också att jag gått och dragit på mig denna lilla sjukdom (huvudvärk och halsont) för det gör att jag inte får träna. Är verkligen sjukt sugen på alla tunga vikter på gymmet, men jag vågar inte träna när jag är sjuk, har tyvärr sett vad som kan hända då.... Jag får vänta helt enkelt!
 
Annars tror jag livet rullar på rätt bra faktiskt. Idag samlades hela stora familjen för tisdagsmiddag. Syskon+sambos+syskonbarn kom och hälsade på. Får gärna hända oftare om ni frågar mig. Tycker det är supertrevligt!
 
Nu ska jag tvätta bort smink och blahablahablaha, you name it... Lovar att jag ska försöka komma igång mer med bloggandet!! Har ju bland annat ''Teneriffa bilder del 2'' kvar till er ;)
 
PUSSAR
 
 
 


Kommentarer
aa FETT anonym

förstorat läpparna eller? haha ser ut som kukisar

2013-01-17 @ 21:44:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0