Mår som jag förtjänar

Hej! Igår efter skolan åkte jag hem, packade och spontanåkte till Katrineholm där mina vänner redan väntade. Det blev fest på kvällen (men som vanligt glömmer man alltid ta bilder och det enda man hittar på mobilen dagen efter är massa oseriösa egopics och ett par fula och suddiga bilder där man tror man är supersnygg,haha), efter festen gick ett litet gäng hem till Anton för efterkrök, film och cheesburgare(vi mellanlandade på donken såklart innan efterfesten!), men det resulterade att alla somnade som klubbade sälar efter att vi käkat upp våra cheese. Jag vaknade sedan utav lina som sa "Mathilda nu är klockan tjugo i fyra, vi drar hem", så ja, då började vi knalla hemåt i mörkret. Sov superdåligt hela natten, det var varmt och jag mådde illa. Jag kan lugnt säga att jag mår som jag förtjänar idag. Illamående och huvudvärk, tack för den känner jag. Kom hem från Katrineholm alldeles för sent idag med så jag hann inte med jobbet utan var istället tvungen att fixa mig direkt när jag kom hem och åka till min syster+sambo för lite fest med god persisk mat. Herrejävlar vad mycket mat det var!!! Klarar mig i två veckor framöver haha..

Nu kom jag precis hem, måste sova nu. Klockan står på 08.00 imorgonbitti. Kill me.. Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0