three days home

Kisse missen, världens finaste <3
 
Hej! Jag stannade hemma idag från skolan för jag kände att jag inte orkade, mår inte bra alls :( Så har försökt att vila upp mig bara, ta det lugnt osv. Mina andningsproblem har tyvärr kommit tillbaka, så sjukt jobbigt, plus att jag haft en fruktansvärd huvudvärk sen i måndags... Orkar inte :(
 
Hade tänkt att plugga idag också, men kände att vafan, är jag ledig så är jag hehe.. Åker till skolan imorogn istället fast jag inte måste det egentligen. Men kan vara bra att få lite extra hjälp :)
 
Nu måste jag sova så jag orkar ta mig upp imorgon.. Har ju sovit till klockan 10 tre dagar i sträck nu, men imorgon blir det annat, haha! Ska försöka komma igång med bloggningen (haha jag vet, har sagt det sjukt många gånger), men som sagt mår inte speciellt bra nu för tiden + att jag tappat blogglusten lite.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0