studiedag, skola, jobb, pizza, bio

 
Studiedag idag - dvs ledig från praktiken. Åkte till skolan för att lämna samt fixa med lite papper. Åkte sedan hem till Linkan igen, jobbade en stund och mötte sedan upp bästa vän för pizza och massa tjejsnack innan bion. Vi såg (såklart) Breaking dawn part 2. Så hiiiimla bra film! Både spännande och romantisk. Ville inte att den skulle ta slut! Jag bara måste se den snart igen!! :)
 
Jag kom hem för en stund sedan. Skulle egentligen jobbat nu men jag orkar verkligen inte så får göra desto mer imorgon efter praktiken. Sånt är livet..
 
Praktik - äta - jobba - sova - praktik - äta - jobba - sova - praktik - äta - jobba - sova. Så ser mina dagar ut just nu. Inte världens roligaste, men men...
 
Ska försöka blogga mer om dagarna men som sagt det händer inte så mycket i mitt liv just nu, haha. Var i mitt älskade Göteborg nu i helgen. Nästa helg åker jag till Stockholm för att gå på Kistamässan Attitude (tillsammans med bland annat Lars Wallin!!), och helgen efter det drar jag till Teneriffa!! Den ni ;)
 
Puss på er, hörs snart igen..


Kommentarer
Anonym

Vad är det du jobbar med?

Svar: Sekreterar ett forskningsarbete, hjälper till med papperna osv :)
MATHILDA ELF

2012-11-24 @ 19:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0