Praktik, hockey, jobb

Bra och lärorik dag på praktiken! Det blev lite värre när jag kom hem då mamma startade dammsugaren(jag hatar dammsugarljud, finns inget värre!), och sedan spelade LHC inget bra alls så kvällen match slutade med förlust. Sedan har jag även suttit uppe tills nu och skrivit sifferkoder på papper.. Jag ligger efter sjukt mycket i arbetet så planen var att sitta uppe hela natten typ så jag hinner ifatt men jag orkade inte längre än såhär + jag kommer aldrig orka gå upp imorgon om jag stannar uppe längre(redan svårt som det är hehe). Så ja, jag får helt enkelt jobba arslet av mig imorgon och hoppas jag hinner med allt till god tid.

Pussar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0