Attitude

Precis hemkommen från kära Stockholm. Har varit på modemässan Attitude i princip hela dagen, så jäkla kul och bra mässa med roliga modevisningar (den bästa var ju självklart herrunderkläder,mums)!

Shoppade dock inte så mycket som jag tänkte mig.. Men en sjal/halsduk i äkta päls (en liten söt kanin, stackaren..), och även och par snygga lösnaglar med svart tipp och glittriga ränder. Nöjd med köpen, och fick självklart massa gratisskit som läppglans, schampo, hårolja, tidningar, hårinpackning osv.

Just det,, jag och tjejgänget hann ju gå en snabbis till Kista galleria och kolla in läget också, mycket trevligt!

Bilder från dagen kommer upp imorgon för nu och jag trött och ska snart sova. Men måste bara säga: vill verkligen åka på Attitude nästa år igen!!! Superkul :D

Puss och kram och godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0