why am I crying?



Jag är så förvirrad, borta i tankarna. Vad ska jag göra med mitt liv? Vad kommer det bli av mig? Är det ens värt att försöka bli något? Jag vill bara bort, bort från allt som har med verkligheten att göra. Jag vill leva i en dröm. Vara den jag vill vara. Men hur lyckas man med det? Hur blir man den personen man verkligen vill vara?

Jag är besviken på mig själv för vad jag har gjort, och jag är besviken på mig själv för vad jag inte har gjort. Vad ska jag göra åt saken? Finns det ens någonting att göra? Jag orkar inte, vill bara ligga nergrävd ett tag, tills allt känns bättre, tills jag tänkt över vem jag och är vem jag vill vara, och hur jag ska lösa allt som egentligen inte går att lösa.

Jag kan inte berätta för någon, jag kan inte berätta någonting, jag kan inte berätta det som tynger mig, för det går bara inte. Hur vet man vad det är som tynger en? Hur får man ur sig det egentligen? Jag vet ingenting. Vet inte vem jag är, vet inte vem jag vill vara, vet inte vem jag vill bli, vet inte vad jag vill berätta, och vet inte hur man berättar det för folk, vet inte hur jag löser det här, vet verkligen ingenting. Vill så gärna säga vad som är fel, vad som tynger mig, men jag kan inte, för jag vet inte vad det är eller hur man säger det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0