kollar hockeyn



Hej! Allt bra? Jag mår lite bättre än vad jag gjorde förut, är dock nervös inför imorgon hehe.
Förut var jag iväg och handlade lite mat åt bror och mig, lagade mat, åt, tog hand om disken, pluggat och ja, sådana saker.

Nu sitter jag och kollar på hockeyn i  min ensamhet. Sverige - Ryssland, tror det kommer bli en jobbig match men behåller vi kämpar glöden och har ltie tur så kan vi nog ta det!

Imorgon ska jag upp vid halv 6, för måste vara på Hageby centrum klockan halv 9. Ska vara stylist till två modevisningar, första är klockan 13 och andra klockan 15. Båda med temat Student. Som sagt är lite nervös men det ska bli superkul :)

Måste fortsätta titta på hockeyn nu, hoppas ni med tittar? ;) Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0