starships



Hej på er! Idag åkte jag till skolan vid halv 8, kom till skolan, inser att jag glömt datorn hemma så får då åka hem och plugga hemma istället, slutade alltså klockan 9 idag. Ovärd dag? Ja. kom hem och åt, handlade med mami, bakade cupcakes, sov lite och nu har jag precis fikat lite med bror och mamma.

Har inte fått något plugg klart alls en så länge, så dax att sätta igång nu! Måste lämna in minst ett arbete i hantverk och ett i engelska idag har jag bestämt. Sen om jag får sitta uppe hela natten med det är en annan femma..

Imorgon ska jag till badhuset med skolan och ha livräddning - Kill me!!
Äsch, ska väl gå bra förhoppningsvis. Sånt som måste göras liksom. Efter skolan blir det en shoppingrunda (eller icke-shopping, sånt som märks) med Victoria. Kanske bio också? Det märks.

Hoppas ni mår bra! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0