Just me, myself and I


Me right now.

Hej! Dagen började med livräddning och simning i badhuset. Klarade det bra trots skräcken för att simma på rygg! Efter det åkte vi tillbaka till skolan för lunch, sedan visade det sig att vi inte hade någon hantverk efter att vi suttit och väntat på att lektionen skulle börja superlänge.
Lite surt, men letade istället upp ett gäng lärare så vi kunde få reda på resultaten av nationella proven samt betyg i olika ämnen.

Tog sedan tåget hem till kära Linköping igen, shoppingrunda med Victoria stod på schemat. Jag kom hem med tre nya linnen och en kavaj, nöjd!

Förutom att mitt knä pajade på simningen idag och jag har lite ångest över rester i skolan så mår jag otroligt bra. Känner mig lycklig. Kan det vara pengarna och shoppingen kanske? Hehe ;) :)

Hoppas ni mår bra! Lill lördag idag ju, sup inte för mycket men ta vara på dagen ;) Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0