Svarar på läsarfråga!

cassi om jag har känslor utan uppehåll:
hej du går ju i skola i norrköping och bor i linköping eller hur ? jag undrar hur du tycker det är att pendla varje dag ? och så undrar jag vilken stad du gillar bäst linköping eller norrköping ?

bra blogg ! kram
IP: **.***.***.**


SVAR: Hej! Ja det stämmer att jag går i skolan i Norrköping och bor i Linköping. Jag tycker det funkar jättebra att åka tåg varje dag! Det var lite ovant och konstigt i början, men man vänjer sig och nu funkar det finnemang förutom när det är krångel med tågen så de inte funkar och blir inställda osv, men det händer inte så ofta.

Och om jag gillar Linköping eller Norrköping bäst? Då blir nog mitt svar Linköping. Förut hatade jag Linköping, det var bland annat en anledning till varför jag valde att gå i skolan i Norrköping, men ju mer jag är i Norrköping, desto mer gillar jag Linköping. Jag tycker Linköping är en mysig stad, gillar framför allt staden på våren och sommaren.
Norrköping har dock mer snygga killar, och man kan se ut lite hur man vill där utan att någon bryr sig (det är i alla fall inrycket jag har fått), men i Linköping känns det lite som att alla stirrar på en bara man har typ färgglada byxor på sig? Men som sagt, annars gillar jag Linköping mer.

En nackdel är dock att jag tappat kontakten med så mycket folk i Linköping sen jag började i skolan i Norrköping. Jag umgås inte lika mycket med Linköpingsbor längre, och det känns lite tråkigt.

Men kul att ni ställer frågor! Fortsätt med det :) Kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0