nails



Kände mig lite ofresch så tog en lång dusch och rakade benen, hade hårinpackning osv, nu har jag även satt på lösnaglar. Brukar inte ha det längre, men fick lite ångest över mina händer så ja..

Förresten så är min fot himla mycet bättre nu! Åkte ju skridskor hela dagen igår och hade inte jätteont medans jag åkte utan mest när jag kom hem sen, och idag har jag ju sprungit och grejer och har ändå inte jätteont, så kanske kan börja använda klackskor nu igen? Har ju inte fått ha det på nästan två veckor pga av stukningen, men som sagt, nu känns det bättre. Ifall ni ville veta? ;)

Men nu ska jag sluta babbla om såna här mindre intressanta saker. Ska forsätta kolla på hockeyn nu! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0