i'm always your



Hej! Idag har jag varit på lite små tjurigt humör. Ni vet haft bad hair day, no makeup, känt mig trashig och ful. Sen efter skolan blev det ännu värre, men följde i alla fall med Victoria en sväng på stan för att leta praktikplatser. Förlåt för jag varit så sur idag min vän :love:

När jag kom hem sov jag en stund i alla fall. Åt sedan mat med familjen, och har nu kollat på hockeyn med pappsen. LHC förlorade matchen men fick ändå poäng så de slipper kvala och har kvar elitseriekontraktet till nästa år! Så jäkla glad att de är kvar!! :D

Kom precis ut ur duschen och ska snart gå och sova. Får se ifall jag kommer upp imorgon eller ifall jag har svårt att gå upp som de senaste dagarna.. Är fortfarande på lite dåligt humör, men mest för jag har ångest över helgen.. Men det tar vi någon annan gång!

Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0