Have you ever done something you can’t change?



Jag har provat kläder hela kvällen men har fortfarande inte hittat något bra att ha på mig imorgon. Herregud vad har man på sig när man ska praktisera på en bröllopsbutik? Snacka om jobbigt liv! ;)

Nej men helst seriöst, jag har aldrig varit så här nervös. Jag var inte ens så här nervös när jag skulle uppträda med en utav min (och moas) egna låt på avslutningen i 9an inför alla!! Men får hoppas det blir bra i alla fall... Det tror jag :D

Förutom att prova kläder nu på eftermiddagen/kvällen, så har jag även snackat lite med pojkvännen. Tycker synd om honom som måste lyssna på mitt tjat ;) haha!
Nu måste jag fortsätta med klädprovanet, duscha och allt sådant. Puss! :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0