det är så bra nu



Hej! Idag i skolan har det varit riktigt chill. Började med hantverk - då var våran lärare sjuk så vi fick göra vad vi ville, vilket resulterade till mer prat och mindre verkstad. Lektionen efter det var idrott, då hade vi teori och började med våran hälsobild. Vi slutade som varje torsdag efter den lektionen, gick och åt i matsalen i alla fall, sedan tog jag och Victoria tåget hem till Linköping. Tog en sväng på stan, sedan åkte vi vidare till Ikano och var där till sex-halv sju.

Nu på kvällen har jag hunnit med att titta på tv och tagit en fika med kaffe och choklad. Har även tagit en lång dusch och rakat benen osv. Och just det, ni minns att jag sa igår att det var krångel med att jag inte kunde följa med till Katrineholm med brudarna? Allting har löst sig nu, så imorgon åker jag till Kholm, kommer troligtvis bli fest och en jävla massa skoj! :)

Nu måste jag packa grejer till imorgon och sen ska jag sova! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0