allt detta tjat


Bilder tagna från google.

Nu är det såhär, att jag är så förbannad på allt detta tjat om Eric Saade!! Överallt läser man att han är ''ful och en dålig människa'' och allt vad det nu står, pga att han tar ett dyrt pris för backstage biljetter till hans konsert. Visst, 1500 kr är mycket pengar, men herregud att säga att Eric är en dålig människa och inte tänker på sina fans pga det är väl ändå sjukt?

Eric Saade har själv gått ut och sagt att stora delar av pengarna som backstage biljetterna kostar kommer att gå till stiftelsern Min Stora Dag, och en enkel liten fråga, vad fan är det för fel med att ge pengar dit? Det finns inget fel alls!

Förövrigt så gör Eric ca 100 gratissigneringar per år, just för att han bryr sig om sina fans så mycket. Man får chansen att både höra honom sjunga, få autograf, krama honom och få ta kort med honom gratis. Och om någon då vill lägga 1500 kr för samma upplevelse så är den väl upp till den? Varför ska alla snacka om det för? Varför ens bry sig? Blir så arg på det!

Och jag ''försvarar'' inte Eric, säger allt detta, bara för att jag själv är ett ''fan'' av honom. Utan jag hade blivit minst lika förbannad om det varit någon annan.
Punkt slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0