wild ones


Lite ego-pics osv tagna igår!

Hej! Igår i skolan gjorde vi inget speciellt på samlektionen, utan chillade och pratade mest.
Sedan på mattelektionen fikade vi med svenska, matte och engelskalärare. Vi fick även ett papper fullt med massa frågor om de lärarna (typ vad de gått på för gymnasium, vad de spelade i för lag, vad som är deras hemstad, vad de har för hemlig talang osv), de frågorna skulle man svara på två och två, och vilka tror ni vann? JO jag och Victoria såklart :D Bäst vi är!! ;)

Sedan efter det slutade vi i alla fall. Jag och Victoria kidnappade då med oss Lina till Linköping. Först tittade vi på när studenterna åkte på flaken och sedna gick vi hem till mig en stund innan vi tog tåget hem till Victoria. Vi snackade lite och fixade oss, sedan kom Felicia, vi åt mat, förfestade lite osv. Drog in till stan igen vid nio. Satt på Mokka en stund och sedan hängde vi omkring med alla glada studenter längs hela Ågatan.

Mellan halv ett och halv två snackade vi med en jävligt härlig student som hette Dennis. Han berättade allt om hans husvagn, hans flyglinje han gått på och hur snygga och underbara tjejer vi var. Hälften av tiden försökte han även lära sig våra namn.. Han var en riktig student och hans citat ''det bästa med studentveckan är att man inte kommer ihåg någonting ifrån den'' ska jag bära med mig till min student om två år! haha ;)

Vi var i alla fall hemma hos Victoria vid 2. Åt lite nattmacka och sedan somnade vi. Idag har jag hjälpt Victoria att välja kläder som hon ska ha med sig till Grekland. Sedan kom pappa och hämtade mig hos henne vid halv tre.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men jag är så himla sugen på att doppa frukt i choklad, så tror jag ska gå iväg och handla lite till mig och brorsan sen :D

Långt inlägg, men puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0