tolv timmar mörker sen tolv timmar ljus


Resultatet efter jag klippte mig i tisdag! Koooort (klippte av 10-12 cm.) Men det växer väl ut snart hoppas jag! ;)

Hej! Idag åkte jag till skolan så jag var där vid lite över nio. Vad fick jag gjort? I princip ingenting. Kan fortfarande inte öppna ett dokument i hanverk vilket resulterar att jag inte kan lämna in den, IT SUCKS. Sedan har jag gjort sista delen i ett idrottsprov, får hoppas jag klarade det. Har även hunnit med att prata med rektor och lärare angående min engelska (ska få komplettera i tvåan).. Så har bara fått lite småsaker gjort.

Åkte hem direkt efter skolan, nu får jag se vad som händer. Ska antagligen börja städa undan lite i klädkammaren/frådet (där vi mest att massa skräp), så jag kan få hänga in lite av mina kläder där inne. Har nämligen skaffat mig så mycket att jag inte får plats med allt trots att jag har 3 lådor och en klädställning att ha det i... Tjejproblem ;)

Förresten om en vecka slutar jag 1an, vad snabbt det gått! Och utan att låta allt för pluggis så kommer jag faktiskt att sakna skolan under sommaren :( haha! Men hoppas bara att resterande två år går lika snabbt som detta år gått, för jag vill verkligen ta studenten nuuu! :D

Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0