paradise

Bilder från resan.
 
Hej! Jag kom precis hem till kära Linköping igen. Har ju åkt båt det närmsta dygnet med mamma, pappa och bror. Haft det supertrevligt! Men som vanligt äter man dock lite för mycekt på buffén... Men förutom det så har det som sagt varit kul, haha.

Fick bland annat en pianist att sjunga en Lars Winnerbäck låt för mig och resten av folket, fast när han inlädde låten med ''nu ska jag sjunga en låt till den söta tjejen i rött där borta'' och alla vände sig om och stirrade på mig var det inte lika kul längre, haha! Men han var i alla fall sjukt duktig på att sjunga :)

 Och med mig hem fick jag mina favorit lakritsstänger, ett mintgrönt nagellack och en vit hoodtröja utan ärmar. Otroligt nöjd! :)
 
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0