maskeradbrännboll


Todays facelook ;)

Hej på er! Idag var det maskeradbrännboll i skolan, våran klass var som sagt utklädda till Kizz, assnygga var vi!! Dock sög vi i brännboll, men jag är glad ändå ;) haha

Vi stack därifrån innan finalen för vi orkade inte stå kvar och titta på det i spöregnet. Gick till skolan och tvätta av sminket istället, gick sen till Ica och köpte sallad och tog sedan tåget hem. Usch, att gå från tåget och hem har aldrig varit så jobbigt som det var idag kan jag lova! Det är så kvav luft ute + jag har skoskav på båda lilltårna...

Aja, nu ska jag bara chilla för är jättetrött! Och imorgonbitti lämnar Victoria landet för 30 grader värme, utan mig :( Ha det så bra min vän :love:

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0