du måste flytta på dig

 
Hej! Idag vaknade jag riktigt sent, så hann äta brunch vid halv tre, gick sedan ner till stan en snabbis och kom hem med ett iphone-skal. Nu har jag precis ätit glass och tittat på sommarkrysset med brorsan. Och ja, tack sommarkrysset nu stör jag mig ännu mer på ''flytta på dig'' - Alina. Låten är så fruktansvärt jobbig och så nu när hon var med på tv med sin så sjukt irriterande överskottsenergi så kände jag bara: no no no!!!! 
 
Men hur som helst, väntar nu på att sambon ska komma hit så ska vi titta på film osv. Det var ju rätt länge sen som vi sågs nu!
 
Och hörreni vilken varm dag det har varit idag förresten!! Lite ledsen att jag inte kan utnyttja solen, har nämligen skugga på balkongen och om jag lägger mig och solar på innegården så blir jag uttittad av gubbarna och tanterna :( Saknar att ha en trädgård som man hade en gång i tiden (väldigt många år sen men ändå)..
 
Aja hoppas ni haft en bra dag idag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0