120623

Right now.
 
Hej! Igår var det ju midsommar. Jag och Victoria åkte till mitt land och firade. Det började med att vi plockade massa blommor till midsommarstången, åt sedan sill-lunch och färskpotatis osv, sedan satte midsommarstångsbyggandet igång! Lite senare åt vi jordgubbstårta, körde femkamp (bland annat tipspromenad, musikquiz, luftgevär osv) och frammåt kvällen blev det dans runt midsommarstången (haha!) och grillat till kvällsmat.
 
Jag och Victoria sov i tält på natten, måste säga att man sover så otroligt skönt i tält! I alla fall, idag har vi bara chillat, åkte hem till mig vid två typ tror jag och glodde på tv, hon åkte hem vid halv sex-sex, jag kollde på tv en stund och sedan gick jag iväg och handlade mat till mig och brorsan och lagade sedan supergod lax till oss!
 
Ska bara chilla resten av kvällen och sen imorgon får jag se vad som händer. Måste fundera över en sak som jag är så jäkla osäker på om jag verkligen vill eller inte. Tror inte jag är redo och har den tiden riktigt... Men aja kan spela mycket roll vad jag väljer att göra men skit samma, det är vad som känns bäst för mig som jag ska göra och det är mit beslut. That's life.
 
Take care of you /Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0