ont om rutiner, gott om dåliga vanor

Just nu, haha!

Hej! Allt bra? Jag är fortfarnade super förkyld samt känner mig hänig och så :( Febern är borta som tur är! Går mot bättringsvägen :)
 
Idag har jag hunnit med jobb, och efter det åkte jag och pappa till Motala och hälsade på i mina kusiners sommarstuga. Farmor och farfar var där också, träffar ju inte dom så ofta så det var kul :) Vi åt färska jordgubbar och blåbär med hemmagjord glass och plättar, hur gott som helst! :D
 
Nu har jag precis sett på Allsången, tittar på Prodject Runway, och imorgon ska jag ta en runda på stan för fan vad det kliar i shoppingfingrarna haha! Troligtvis blir det ensamt (men tycker faktiskt om att gå på stan själv..) fast är det någon som vill ses så är det bara höra av sig!! Puss
 
 


Kommentarer
emma

visa en ÖgonbrynsVideo!!! :D

2012-07-17 @ 22:35:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0