kiss for everything

Ingen aning om varför översta bilden blev så oskarp... Men så här såg jag ut idag i alla fall :)

Hejsan! Jobbig natt, sov ingenting pga hostan (hahhah fluminlägget igår alltså.. dör!), vaknade jättetidigt imorse för jag hostade och inte kunde andas.. Gick upp och kollade på tv och åt frukost och så, sen blev det bättre.
 
Knallade iväg ner till stan vid halv två för lite jobb, sedan bar det av till butikerna, mowahahah, det bara kliade i fingrarna så kunde inte låta bli att köpa en skinnjaca för 600 kr trotts att jag knappt har några pengar.. :D Får se ifall ajg behåller den eller ifall jag kommer lämna tillbaka den. Jag står för att behålla den, men mina föräldrar säger att jag ska lämna tillbaka den.. haha! :)
 
Puss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0