I'M BACK, I'M HOME!

Två snabba från resan.
 
Hej! Inatt vid ca halv 3 kom jag hem till lilla Linköping igen. Jag har haft det så bra, i både Göteborg och Malmö, men framför allt Paris! Det enda jobbiga var bussresan till och från Frankrike, framför allt hem då vi stod stilla i en bilkö i ca tre timmar och där med blev tre-fyra timmar försenade hem till Sverige. Men sånt som händer...
 
I Göteborg var jag 5-7 juli, där var dagarna fyllda med handboll, shopping och Liseberg.
 
Var i Malmö 7-8 juli, där jag promenerade genom staden, åt god mat och sov ut.
 
8-13 juli var jag i Paris, där var vi på Disneyland två dagar, shopping i staden en dag, har GÅTT upp för Eiffeltornet, kollat in alla olika sevärdheter, och äter god men väldigt onyttig frukost varje morgon, haha.
Paris var fantastiskt! Ville så gärna stanna längre.. Men får se till att åka dit fler gånger! :)
 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0