helg med sambon

Två favoriter i repris från skolan, åhh vad jag saknar skolan :( (tyck att jag är konstig haha men det gör jag verkligen!).

Hej på er! Allt bra? Jag vet att jag varit dålig på att blogga nu på sista tiden, har väl bara inte orkat. Men hur som helst. I lördags kom Victoria hem till mig, vi tog ett varv runt ån och sprang, upp och ner i alla trappor osv. Sedan vid klockan 22 fortsatte vi med en springtur längs hela Ågatan! Förstår ni vad folk glodde eller? Fast vi fick mycket peppning och komplimanger också :)
I alla fall, efter den lilla springturen tänkte vi att vi kunde svalka oss lite.. Så ja, vi var på turné i stans alla fontäner med avslut på Stora Torget. Fruktansvärt lyckat ;)
 
Gick hem till mig, och Victoria sov hos mig. Dagen efter dega vi i soffan hela dagen, åkte sedan hem till Victoria och sov där, och idag har vi sett om några Johan Falk filmer. Jag tog tåget hem vid 21.
 
Nu har jag suttit och tittat på OS ett tag, ska väl snart gå och sova. Bloggar mer imorgon, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0