DAGENS DISS

 
Okej, jag måste bara få dissa en sak nu! Sist, när jag dissade Dannys senaste musikvideo fick jag ju massa elaka kommentarer osv men valde att inte puplicera dom. Jag förstår inte att så fort man utrycker sin åsikt så får man massa hatkommentarer?
 
Hur som helst, jag vill dissa bloggaren Dennis M.Jag gillade han förut när han började blogga, men nu när man går in på hans blogg så möts man bara av en massa reklam, dels i inlägg som han skriver men även annan reklam. Plus att han försöker framstås som en ''bra och god människa'' som aldrig gör fel, men i själva värket förnedrar han bara folk i sin blogg. Nej, usch, hans blogg är en sån FLOPP att han lika gärna kan ta bort den nu.
 
And that's my words. Tyck vad ni vill, men det här är mina åsikter i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0