årets första lördag

image description
Bild från torsdags.

Hej! Igår träffade jag Moa på stan och tog en fika. Vi gick sedan hem till mig och tittade på film innan vi begav oss till Jenny och åt och tittade på ännu mer film. Jag och Moa kom hem till mig vid elva, tittade på lite film innan vi somnade.
Idag tog vi en fika på Espresso House igen, Robin kom efter ett tag med. Chillade lite, sedan gick jag och handlade och nu ska jag och brorsan laga entricote, bearnaisesås och klyftpotatis. Mums!
Försöker få tag på hockeybiljetter till idag också, får se hur det blir med det :) Annars kanske jag åker hem till Victoria ikväll eller något, sånt som märks.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0