1 januari 2012


Bild från igårkväll.

Hej på er och gott nytt år! Jag har precis kommit hem till Linköping nu. Gårdagen var skitkul med alla Katrineholmare! Jag, Natalia och Victoria kom till Katrineholm vid tre, då gjorde vi oss iordning, lagade mat osv. Åt god mat med fina tjejer. Lyckades även bränna mig på plattången precis innan allt folk kom! Fy helvete vad ont.

I början var vi från Linköping och Norrköping ganska off. Vi kände ingen och blablabla, men sedan så jävlar kom vi igång när huset var fullt! Dansade loss med Katrineholmarna, hade det riktigt kul. Hände mycket minnesvärda saker (haha!!), och vid tolvslaget skålade vi i champange! Sumpade dock tolvslaget lite då jag inte var med i nedräkningen and so on..
När klockan började närma sig morgontimmarna så drog hela bunten ut på en promenad mot stan och chillade galet på en pizzeria där även alla andra i Katrineholm skulle äta fyllekäk. Var knökafullt där så tillslut när klockan var runt fyra på morgonen så knallade jag, Lina, Natalia, Victoria och Ida hem den långa vägen till Lina igen. Kom i säng sent, men fan vad värd kväll alltså!
Lilla Katrineholm är så jävla mycket mer drag i till skillnad mot festerna i Linköping!

Idag runt halv fem så fick vi skjuts av Linas syster till Maxi för att köpa godis, sedan till tågstationen. Tåget åkte 17.00 från Katrineholm, och jag kom hem typ nu. Gick hem från resecentrum i skinnjacka och högklackat i allt slask på marken, usch, haha!

Nu ska jag fortsätta med chillandet, och så ska jag gå och sova tidigt ikväll. Det behövs kan jag lova! Haha.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0