söndagsångest


Måndag imorgon kära vänner. Det innebär tillbaka till skolan. Ett helt nytt år, nya möjligheter. Jag längtar inte det minsta faktiskt. Jag har värsta söndagsångesten. I början av lovet tänkte jag ''vad tråkigt med lov, jag kommer inte göra nånting om dagarna bla bla bla'' typ, men nu känns det bara så jävla jobbigt att gå tillbaka till skolan. Det känns jobbigt med uppgifterna, jag vill inte ha mer konflikter mellan klasskamraterna, men framför allt så känns det så fruktansvärt jobbigt att gå upp på morgonen. Tacka gud att vi i alla fall börjar 10 imorgon!

Annars då? Jo, då mår jag rätt bra. Jag kom precis hem från Victoria. Jag tog tåget hem till henne vid halv nio igår. Vi chillade, snacka and so on. Idag har vi bara tittat på film typ.

Nu ska jag fortsätta lite med söndagsångesten, ta en dusch och så. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0