Big Brother-snack!


Hej! Tittar ni på Big Brother? Själv tycker jag att det är ett ganska korkat program, förra året såg jag ca 2-3 avsnitt och tyckte det bara var rätt puckat, men idag kunde jag inte riktigt låta bli att titta när jag fick reda på att det var premiär ikväll. Får se ifall jag kommer fortsätta att titta, måste i alla fall veta hur det går för bruden som är höggravid och kommer föda under tiden i Big Brother, haha! Sjuk brud alltså.

Hur som helst så kommer från och med nu (eller ja det började ju för ca 2 timmar sedan) så kommer Facebook vara bombarderad med BB-snack! Ganska jätte super irreterande, enligt mig. Men kram på er, nu ska jag göra mig iordning för läggdags! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0