FRÅGOR OM MIG

Vad heter du? Mathilda Elf
Hur gammal är du? 16 år. Fyller 17 i mars.
Är du i ett förhållande just nu? Nej, jag är trött på förhållanden. Gillar att vara singel!
Vart bor du? Fem minuter gång-avstånd ifrån city i staden Linköping.
Var vill du bo i framtiden? Stockholm.
Vilken skola går du på? Plusgymnasiet i Norrköping. Linje stylist, love it!
Vad gör du på din fritid? Jag umgås med vänner och familj, festar, kollar på hockey, shoppar, sjunger och har kul.
Hur ser ditt rum ut? Ett typiskt tjejrum. Ljusa väggar, rosa detaljer, kläder, skor, smink och smycken, LHC-grejer.
Är du beroende av någonting? Hm.. Socker och pengar.
Vad längtar du till? Eric-konsert i April. Min födelsedag. Sommaren.
Vad hatar du? Kryp och insekter. Kullersten. Tjejbråk. Disktrasor.
Vad älskar du? Mina vänner, min familj och mina katter. Choklad, musik och shopping.
Favoritlåt just nu? Flickan och kråkan - Timbuktu
Vad får du mest komplimanger för? Mitt hår och mina ögonbryn.
Drömresemål? Italien, Japan, New York, Hollywood, London, Frankrike.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0