skadat foten


Såhär ser jag ut just nu, osminkad och med en handuk på huvudet!

Tjenixen! (det är så svårt att komma på hur man ska börja ett nytt inlägg, men tyckte denna hälsningsfras lät underbart frän! haha) Jag har i alla fall precis kommit ut ur duschen. Tog en morgon promenad innan det med mamma. Tyvärr så har detta lov någon förbannelse eller något över sig, för nu när ögoninflamationen gått över och förkylningen äntligen håller på att gå över också så har jag nämligen skadat foten! Mamman min tror att jag vrickat den eller något liknande, så på promenaden fick jag ha en tjock fet linda på foten, har ont som fasen..

Får se vad som händer nu. Men vid fem så åker jag till Norrköping och ska sova över hos en kompis. Men bloggar mer innan jag åker dit! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0