set fire to the rain



Godmorgon! Jag sitter och läser lite konstiga mail på bloggmailen. Fått jättemånga konstiga! Det är till exempel någon som vill ha ett sammarbete med mig i Hong Kong, ''du kan få upp till flera miljoner bla bla bla, kontakta mig på bla bla bla om du är intresserad och vill veta mer''. Sen har jag fått ett mail där det står att jag har för mycket pengar på mitt konto, ''du kan flytta över lite till bla bla bla och tjäna 500.000 kr''. Sen någon dansk jävel som också bara snackar om pengar. Lixom va? Varför handlar hela världen om pengar för? :(

Jaja, jag ska fortsätta äta min frukost, sedan får vi se vad som händer. Ikväll ska jag i alla fall till ett par vänner till familjen för att kolla på årets första program av Melodifestivalen(mer om det senare), umgås och ha det trevligt.
Bloggar mer sen, puss på er


Kommentarer
Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-04 @ 13:22:13
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0