orkar inte



Jag har ångest över min praktikplats som fan. Jag har varit och frågat i varenda salong och butik som jag vill praktisera i, ingen vill ha mig. Vad ska jag göra nu? Om tre veckor, tre jävla veckor, ska vi vara ute på praktik. Vad ska jag göra åt saken? Måste ta tummen ur röven och gå till varenda jävla klädbutik i hela stan nu. Vill inte praktisera i klädbutik egentligen, men vad ska man göra åt saken när man inte får någon annanstans? Åhhhhhh, fan vad jag hatar sånt här. Kan jag inte bara få vara hemma de där veckorna då vi har praktik istället? Eller gå i skolan? Orkar inte ifall jag får ett ställe där jag inte vill vara och inte trivs. Fuck this shit.

Är redan skoltrött också efter en vecka lov. Eller nej, jag är inte skoltrött, vill bara ha lite sovmorgon. Typ gå upp vid 12 varje dag..

Tvungen att skriva av mig lite av min ångest över praktiken osv. Jag ska sova nu, puss och godnatt :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0