mitt hopp är en skadskjuten kråka, och jag är ett springande barn



Idag efter vi slutat och jag tagit tåget hem till Linköping så gick jag förbi Hemköp och köpte lite godis (skulle ändå köpa lite mjölk osv hem), så sitter och tröstäter lite innan maten, hehe. Kanske ingen bra idé? ;)

Nejdå, men jag sitter i min egna lilla bubbla inne i mitt rum. Ikväll ska vi beställa hem kinamat från stans godaste kinarestrang. Låter gott va? :) Är dock inte jättesugen på det, mår lite illa osv, men det ska nog slinka ner i alla fall.
Haha, ni måste tro att äta är det enda jag gör, och jag ska tala om för er, det är det delvis ;)

Puss på er! Jag har ingenting intressant att säga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0