hemma för en stund


Bild 1: klassfest 2010, bild 2: klassfest 2011, gamla bilder men fan vad minnen!

Hejsan! Förlåt för den dåliga bloggningen - åter igen. Men det blir lätt så på lov! Igår åkte jag och brudarna från Norrköping till Linköping vid klockan 17. Vi gick omkring lite på stan och så vidare ett tag, sedan åkte vi hem till Victoria. Snackade massa roliga samtal som vanligt, sedan sov vi där.

Idag tog jag tåget hem vid två. Jag har precis duschat osv. Ska föna håret + försöka välja kläder till ikväll. Jag ska nämligen på klassfest med den gamla högstadieklassen. Vissa personer var det flera månader sen som man såg, så det ska bli superkul att träffa alla! Sedan är det ju alltid såklart massa folk som aldrig kommer, men det är en annan femma.

Jag och brudarna hade egentligen planerat att åka till Katrineholm och festa där imorgon, men det blev lite krångel med pengar osv så vi tar troligtvis det nästa helg istället! Men det ska bli kul att hitta på någonting med den gamla klassen nu istället, har ju varit en diskussion om klassåterträff sedan vi slutade 9an i princip, så kul att någon äntligen tagit tag i saken! :)

Men nu vet ni i alla fall vad jag gör ikväll ifall det blir dålig bloggning idag med! Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0