här glider kingen in


Right now.

Tjena! Jag kom precis hem från ett par kompisar. Vi har kollat på Melodifestivalen och så tillsammans. Blev även lite hockey-talk mitt i allt, haha! Nej men vad tyckte ni om Mello då? Själv så tyckte jag inte att det var någon superhöjdare, men Sean Banan var det ju i alla fall lite gung i, haha! ;)

Just det, visste ni att det är typ -20 ute? Höll på att frysa ihjäl när jag gick hem nu!! Kanske är bra att jag äntligen börjat använda min vinterjacka nu? Har ju gått i skinnjacka hela dagarna, började använda min vinterjacka igår!! ;)

Nu ska jag roa mig med lite tv och data-nördande tills det är läggdags. Imorgon ska jag åka till Motala med pappa och hälsa på farmor och farfar. Sedan när jag kommer hem där ifrån kanske det blir lite skridskoåkning, får se hur kallt det är, haha!

Hörs imorgon, pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0