belive me



Hej! Jag och Victoria försov oss lite imorse, men det löste sig! Har haft så fruktansvärt ont i halsen hela dagen med. Det började med halsont igår, och efter hockeymatchen blev det så himla mycket värre att det inte är sant. Jag mår inte alls bra, men ska bege mig till skolan imorgon igen! Inte säker på att jag ska vara med på idrotten dock, eftersom jag inte vill bli sjukare och vi ska ha rugby utomhus i snön. Ska alltså endast ha hantverk, så det ska bli skönt!

Nu är jag helt slut. Efter skolan åkte jag till Linköping med Moa och Victoria, tog en sväng på stan, sen gick jag och Victoria hem till mig och chillade lite. När hon åkt hem åt jag pizza med bror min eftersom mamma och pappa var på föräldrarmöte. Har nu tittat på tv ett par timmar, och måste jalla till duschen för orkar knappt skriva detta inlägg.
Puss, godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0