ansiktsmålning


Bild från skolan - tagen för ett par veckor sedan då klassen målade ansiktsmålning på varandra.

Godmorgon! Jag har precis ätit klart min frukost, nu är det dags att börja fixa sig! Har ca en timme på mig att göra mig iordning så dags att sätta fart! Får verkligen inte missa mitt tåg idag då jag ska till Hageby Centrum och måla ansiktsmålning på barn. Som jag sa igår så är jag sjukt nervös för jag känner mig osäker och oförberedd, men i stylistyrket måste man lära sig att tänka positivt och improvisera! Så det är exakt vad jag ska göra idag :D

Jag kommer troligtvis mobilblogga under dagen, och så ska jag försöka komma ihåg att ta bilder som jag kan lägga upp här på bloggen ikväll! KRAMAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0