torsdag 30 augusti


Just nu! Blött hår..
 
Hej på er! Haft en bra dag? Det har jag! Har varit på bra humör hela dagen, trots att jag kännt mig äcklig när det gäller både hår, smink och kläder haha..
 
Slutade vid klockan 16 idag, det gick en buss hem 16.30 typ så jag tog den. Hemma kvart över fem, it sucks. Har varit ensam hemma sedan dess också, det suger ännu mer. Tur att jag har så sällskapssjuka katter i alla fall så jag har någon att prata med haha :)
Åt sallad till kvällsmat (standard), sedan har jag kollat på hockeyn, Linköping förlorade mot hv, 4-1, men som Jämtin sa i en intervju under matchen ''det är bara en träningsmatch kompis''.. Längtar till Elitserien börjar i alla fall :D
 
Nu har jag precis duschat, ska föna håret osv, sedan blir det nog läggdags för min del. Skola imorgon igen och sedan tar jag helg! Taggad som fan till Winnerbäck på lördag!!!! :D
 
Har förresten fått någon konstig magont, det värker och känns som en blandning mellan menvärk och magkatarr.. Något som vet vad det kan vara och bero på? :(
Puuussss


Kommentarer
Anonym

kan du visa ditt schema och berätta vad du har för lektioner? :)

2012-08-31 @ 21:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0