heart on fire

Dagens klädval.
 
Hej! Förlåt för jag inte uppdaterat på ett bra tag. Ska berätta lite kort om dessa dagar. I helgen var jag inte nykter en sekund, var stenpackad hela tiden! Haha nejdå, jag skojar ;) Men jag umgicks med vänner och festade fredag och lördag. Söndag blev en liten bakisdag.
 
Igår var det skola som gällde. 1ans engelska som jag har kvar, Bild och form 1a1, Personlig försäljning och service stod på schemat. Idag var det svenska, personlig försäljning och hanverkt hår som gällde. Jag fick sitta modell på hanverkslektionen för det finns så mycket man kan göra med mitt långa tjocka hår! Kände knappt igen mig själv sen när hon var klar med alla miljoner frisyrer i en och samma frisyr hahah! Men kul var det :)
 
Imorgon behöver jag inte gå på servicekunskapen, vilket innebär att jag börjar klockan 10, underbart med lite sovmorgon!!
Nu hade jag egentligen tänkt att gå ut och springa runt ån, eftersom jag knappt rört på mig sen skolan började haha, men det började precis spöregna så tror jag stannar inne... Kanske boxar lite sen eller tränar med träningsdvd, men jag är fan inte så träningssugen att jag går ut och springer i spöregn nu... nej tack! ;)
 
Ska försöka bättre mig med bloggningen förresten, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0