man jagar mig som om det gällde pengar


Right now.

Tjenixen (haha så jävla fult)! Läget? Med mig är det asbra. Så himla nervös inför nationella proven som börjar nästa vecka dock! Vill få så höga betyg men i engelska kommer jag få kämpa hårt för att ens få ett godkänt.. Svenskan där emot ska jag ge järnet för! Får jag inte B eller A på den muntliga delen blir jag besviken på mig själv!! hehe :)

Nog snackat om det. Idag var det ju första dagen i skolan för mig på 4 veckor. Riktigt kul att komma tillbaka faktiskt! Annars har det inte hänt speciellt mycket. Åkte hem direkt efter skolan, gick en promenad runt Stångån med mamma innan maten.
Nu ska jag plugga lite och sedan ska jag se på Big Brother. Puss! :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0