believe me

Bild från arkivet.
Hej! Allt är lite bajs just nu. Imorgon skulle jag och ett par tjejer i klassen följt med en tjej i klassen hem till henne i Katrineholm och ha lite tjejmys, men nejnej, självklart får jag inte det. Sedan skulle det ju vara fest på lördag med gamla klassen men nae, den flyttas fram hela tiden, så nu ska den vara i oktober eller nått?
Sen har jag damp över att jag inte har några pengar, det har börjat reta mig att jag inte haft några pengar alls typ under hela sommaren, och jag trodde jag skulle få pengar nu den 20e men nae, folk säger att studiebidraget kommer 30e, jamen kul, bara vänta ett tag till då!
Sen tjatar mamma och pappa över allt. Herregud, jag är människa jag också, jag kan inte plugga, laga mat och städa mitt rum (som tydligen håller på att mögla och ruttna bort? det visste jag inte......) samtidigt. GAAAAHHH blir så arg på allt. Orkar inte mer.
Annars så har väl skolan varit bra. Bara haft mentorstid, plusset och matte. På plusset gick jag på matten, så alltså haft två mattelektioner idag. När jag kom hem sov jag en stund, nu måste jag plugga, laga mat och städa rummet samtidigt. Tror ni jag lyckas? nae. Men vad har jag för val?
Imorgon börjar vi i alla fall tio över tio, så kan alltså ta tio över nio tåget, vilket är grymt skönt! Äntligen lite sovmorgon :)
Men detta blev ett jävligt långt inlägg, bäst att sluta nu, puss på er.


Kommentarer
milla

Grymt fin bild må jag säga, och det är bara att kämpa på :)

2011-09-15 @ 19:36:19
URL: http://lollipopkid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0