sjuk

Bild tagen igår.

Hej på er! Jag är hemma och är sjuk idag. Har ju mått dåligt nu ett tag och känt att förkylningen blivit värre och värre, så idag blev det att stanna hemma. Jag tänkte egentligen bara stanna hemma från typ första lektionen idag eftersom man brukar ju piggna till och må lite bättre på eftermiddagarna när man är sjuk, men nä, jag bestämde mig för att vara hemma hela dagen istället, så får vi se hur det blir imorgon. Jag vill verkligen inte vara sjuk! Dels för att jag inte vill missa skolan, men även för att min mosters bröllop är på lördag och jag vill mer än gärna vara frisk då eftersom jag har ett par större uppgifter där. Vill ju helst inte snora ner och hosta sönder gästerna :( haha!
Men jag får knarka tabletter och sånt så får vi hoppas på att jag blir bättre :) Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0